Dreapta Față A Cilindrului Principal De Frână, Maneta Suzuki Quadrunner Quadsport Quadracer Quadmaster Eiger Regele Vinson Ozark 230 250 300 400



  • 119.49lei

Opțiunile Disponibile


Caietul de sarcini

Origine:

China Continentală

Nume De Brand:

QAZAKY


Descriere

Vă rugăm să rețineți:

Acest lucru a Cilindrului poate varia în dimensiune și forma de original, banjo linie este pe partea laterală a cilindrului.

Caietul de sarcini :

100% de brand nou și de înaltă calitate fața cilindrului principal de frână pârghie.

Culoare: negru.

Pozitie: fata, dreapta.

Bolt Dimensiuni: M10 x1.25mm.

Se potrivesc pe 7/8 inch Ghidon. (Apr 22mm)

Vine cu o frâna de mână, comutator electric și șuruburi tubulare.

Acest articol ar trebui să se potrivi cu orice mașină cu o 7/8 inch ghidon.

Te rog

verifica corecta piese de schimb înainte de a comanda de cumpărare, imaginea

arăta mai multe detalii, iar imaginea este de elementul real care te va

primi.

Pachetul include: 1 x dreapta față a cilindrului principal de frână pârghie.

Compatibil cu modele Suzuki:

LT230E Quadrunner 230 1987-1993

LT230S Quadsport 230 1985-1988

LT250EF Quadrunner 250 1985-1986

LT250R Quadracer 250 1985-1992

LT250S Quadsport 250 1989-1990

LT300E Quadrunner 300 1987-1989

LT4WD Quadrunner 250 1994-1996

LT500R Quadracer 500 1987-1990

LTA400 Eiger 400 2002-2007

LTA400 King Quad 400 2008-UP

LTA450 King Quad 450 2007-2010

LTA500 Quadmaster 500 2000-2001

LTA500 Vinson 500 2002-2007

LTA700 King Quad 700 2005-2007

LTA750 King Quad 750 2008-UP

LTF250 Ozark 250 2002-2014

LTF250 Quadrunner 250 1988-2002

LTF300 King Quad 300 1991-2002

LTF400 Eiger 400 2002-2007

LTF4WDX King Quad 300 1991-2002

LTF500 Quadrunner 500 1998-2002

LTF500 Vinson 500 2002-2007

LTZ250 Quadsport Z250 2004-2009

Instalare notă:

Instalarea

un Cilindrului Maneta necesită expertiza de specialitate sau de persoane.

Vă rugăm să ia piese noi pentru Motocicleta atelier de reparații sau recomandat de la

la persoane specializate.

În marea majoritate a cazurilor, Maneta

nu au nici o presiune, ca urmare a umple de Aer cu Furtun de Ulei sau de Master

Cilindru atunci când este instalat.

Eficiența de compresie a Aerului este

mai mare decât cea a lichidului de frână,Deci, dacă nu scoateți Aer din Ulei

Furtunul sau a Cilindrului, atunci va veti simti deține NICI o presiune pe

maneta.

Aici este Cum să montați Maneta ca referință:

1. Adăugați Lichid de Frână în Rezervor, este nevoie de DOT-3 sau DOT-4 lichid.

2. Verificați Cilindrul principal, Împinge Pistonul în afară și pentru a elimina aerul.

3. Conectat la Furtun de Ulei, de Aer va intra în Linii și trebuie să fie eliminate.

4. Ține și Relaxați-vă maneta din nou și din nou,pentru a împinge aerul.

Scrie un comentariu

       

Produse conexe